3 תשובות
פשוט תהי פעילה ואל תעברי על החוקים..
פחות 17 נקודות עד שאת חסומה.. יחסית זה הרבה, פשוט תשמרי על החוקים וזהו
אני הייתי על דירוג אמינות מתחת ל40 במשך כמה חודשים.
אולי מידי פעם נחסמתי כי הדירוג ירד מתחת ל30 אבל חוץ מזה הכל היה בסדר.
אולי מידי פעם נחסמתי כי הדירוג ירד מתחת ל30 אבל חוץ מזה הכל היה בסדר.
אנונימית
באותו הנושא: