2 תשובות
אני נשבעת שאני באותו מצב כמול בכיתה ט ואין לי שום מוטיבציה ללמוד ואני כל הזמן נכשלת
אבל את חייבת להילחם
את חייבת לרצות את זה
בשבילך
תחשבי על זה שללמוד זה 12 שנים
עברת 9
מה זה עוד 3 בשבילך?
תלחמי עד הסוף
ונשמע שויתרת ךעצמך כבר
אל תותרי
גם אני ככה ולא הלכתי לבית ספר מתחילת שנה
תצילו אותי
אנונימית