12 תשובות
לא
אני פחות מתחברת
פחות התחברתי
קצת מבוגר לטעמי.
פחות אהבתי
יאא זה השם של השומר שלי בבית ספר
כן זה שם ממש יפה!! כמו רבי שמעון
אנונימית
פחות אוהבת
כן !
יפה ועדיף הרבה יותר מכל השמות ההזויים שהורים נותנים היום.
כן כן
חחח מכירה כמה שמעונים מזה חתיכים... הדעה שלי לא אובייקטיבית
אנונימית
ברור.....(: