4 תשובות
אז תבקשי חופש
את עונה לעצמך, זה לא נורמאלי להיות כל כך הרבה שעות במשרד... כמו שאת אומרת את באמת צריכה לקחת חופש, ואגב באיזה עבודה את עובדת שאת שם כל כך הרבה שעות?
שואל השאלה:
אני בצבא.
האם חוקים אזרחיים חלים על הצבא?
אני בצבא.
האם חוקים אזרחיים חלים על הצבא?
אנונימית
לא מאמי אין חוקים של כמה זמן להיות בצבא
אנונימי