2 תשובות
מבינה אותך , לכולנו יש ימים כאלה. תזכירי לעצמך שהכל עובר תעשי הפסקה קצרה מהלמידה תתקלחי ותשמעי שירים ותאכלי משהו ואז תמשיכי ללמוד
ללמוד לשמוע שירים ולעבור הלאה ולזכור שבסוף כולנו בני אדם ולכולם יש ימים פחות טובים