5 תשובות
תראי סירטוני מוטיבציה ביוטיוב
לחפש חבר אחר שיבוא איתך... מישהו שכיף לך להיות בסיבה שלו.
אנונימית
נרשמתה לחדר כושר רק בשביל חבר שלך? לא! נרשמתה כי באלך להרזות,להתחטב וכו..
אז עכשיו אם זה הסיבה אז תלך מזה משנה אם הוא לא שם? ואין דבר כזה מוטיבציה, יש רצון, אם יש לך רצון אז אתה תעשה את זה.
פשוט לך לחדר כושר שיים שירים בעלי קצב באוזניות וזה יעשה תעבודה
לחפש מישהו אחר ללכת איתו , לשמוע שירים קצביים שיעבירו לך את האימון כייפי יותר..
אותו סיטואציה כמוך, תחשוב למה אתה עושה את זה כי רוב הסיכויים שאתה לא עושה את זה בשבילו