6 תשובות
כל אחד ומה שעושה לו את זה, למה לא הגיוני
שואל השאלה:
הכוונה שאצל בנים אני ממש נרתעת מהשומן זא אני אוהבת רק ממש רזים ואצל בנות לעומת זה קצת שומן ממש עושה לי את זה
אנונימית
כן
זה הטעם שלך!
איך אפשר להגיד שזה לא בסדר?
כל אחד והמשיכה שלו
כל טעם הוא הגיוני
ברור
שזה הגיוני
הגיוני
אצלי זה הפוך, אני אוהבת בנים שמנמנים אבל בנות צריכות להיות חטובות לדעתי
אנונימית