11 תשובות
"כל מי שיעשה לייק לסטטוס הזה לא חייב לכתוב לי ברכה על הקיר" - תאמיני לי זה יהיה להיט.
שו?
יום הולדת :-)
לפני 2 שניות באמצעות עוגת יום הולדת אהבתי•הגב
לפני 2 שניות באמצעות עוגת יום הולדת אהבתי•הגב
מתעניין
יש לכם 1 חברים שיחגגו יום הולדת השבוע
אנונימי/ת (שמך), 27/03/2011
אנונימי/ת (שמך), 27/03/2011
אנונימי
סוף סוף אני יכולה לעלות במעלית לבד!
בנדודו שלי כתב את זה.. נראה לי.. p:
בנדודו שלי כתב את זה.. נראה לי.. p:
אנונימית (:
יום הולדת יש רק פעם בשנה ( :
חסווווווויי 5.5.98
רשמתי "יש לי מומולדת d:
אז.. לא מגיע לי לייק? (: "
קיבלתי 112 לייקים. (=
אז.. לא מגיע לי לייק? (: "
קיבלתי 112 לייקים. (=
נוגה (:
סוף סוף אני חוקית בפייסבוק, יום הולדת 14 (:
אנונימי
מזל טוב
אנונימי
שואל השאלה:
14
על הסטטוס "מחר יומולדת" קיבלתי רק 2 ואני רוצה הרבה מחר
14
על הסטטוס "מחר יומולדת" קיבלתי רק 2 ואני רוצה הרבה מחר
אנונימי
המתנה הכי טובה ליומולדת זה לקום בבוקר לרשום סטאטוס ושאתה חוזר יותר מ50 ילד עשו לך לייק
"איזה פדיחה זה כשכולם שרים לך "היום יומולדת",
אף פעם לא ידעתי מה לעשות במצבים כאלה"
"איזה פדיחה זה כשכולם שרים לך "היום יומולדת",
אף פעם לא ידעתי מה לעשות במצבים כאלה"
אני רוצה מתנת יומולדת לייק לסטטוס! - 78 לייקים (מתוך 300 חברים)
אנונימי
באותו הנושא: