10 תשובות
שואל השאלה:
מה זה יכול להיות? אני ממש מפחדת :(
כאילו זה תקין לפי דעתך? כשאני מכניסה אוויר (מנפחת את הבטן) זה טיפה כואב..
אנונימית
אולי זה קשור למחזור?
שואל השאלה:
בעיקרון אני אמורה לקבל עוד מעט אבל זה לא נראה לי קשור כל כך..:(
אנונימית
אולי התאפקת לשירותים.. או שזה מאבנים.. אבל לרוב זה קורה מהתאפקות או מאמץ.. יש עוד סיבות אבל אין טעם להילחץ..
אנונימית
וואי גם ךי זה קרהה כאבי תופת. תשתי הרבה מים זה יכול לבוא מעצירות.
אני לא רואה שום סיבה לדאוג, זה בטח גם כבר עבר לך.
איך את מרגישה עכשיו?
אנונימית
אין ממה להילחץ, בעבר הפופיק שלי היה מתחיל לדמם בלי סיבה, זה שטויות ויעבור לבד, אל דאגה.
שואל השאלה:
זה התחיל לפני שעה ככה.. וכן זה קרה לי וזה בדרך כלל עובר אחרי כמה זמן.. אבל נלחצתי טיפה
אנונימית
מתי זה התחיל והאם זה קרה לך כבר בעבר?
באותו הנושא: