4 תשובות
זה badass.
לדעתי אין אחד שזה לא מתאים לו, זה קלאסי. יש כל מני "עיצובים" לג'קט עור וגזרות שונות. עם כיסים, בלי כיסים, בקיצור תמצאי אחד שיושב עליך טוב.
אולי הצבע לא טוב לך, וצבע אחר יראה נפלא.
יש כאלה שזה יפה להם וכאלה שלא. הגיוני לחלוטין
גם עליי זה לא יפה ):