10 תשובות
כן 2
אנונימית
לא
בעצם כן, יש נאמנה שאני שונאת
בעצם כן, יש נאמנה שאני שונאת
סתם נערה לפי דעתי היא שונאת אותי והורידה לי סתם ככה נקודות אמינות
שואל השאלה:
אצלי זה כל כך כן, יש נאמנה שנראה לי שהיא פשוט שונאת אותי ועכשיו נאמן חדש שמחק לי איזה 3 תשובות באופן לא מוצדק (אתה יודע שאני מדברת אליך) הוא בטח שונא חתולים,
או שקולד,
או כיף. -_-
אצלי זה כל כך כן, יש נאמנה שנראה לי שהיא פשוט שונאת אותי ועכשיו נאמן חדש שמחק לי איזה 3 תשובות באופן לא מוצדק (אתה יודע שאני מדברת אליך) הוא בטח שונא חתולים,
או שקולד,
או כיף. -_-
כן, אחת
בעצם אני חושבת ששתיים
בעצם אני חושבת ששתיים
את יכולה לפנות אליי אם מחקו לך שלא בצדק, ואם זה לא מוצדק זה ישוחזר לך.
שואל השאלה:
half owl half homan
תקשיבי, אני לתומי עניתי על דאלה ואז אמרתי משהו בצחוק שזה טריק מטומטם כדי להגיע לחמות (באותה התשובה)
וסיבת המחיקה הייתה שלא עניתי לשאלה או משו, וזה לא נכון, אני כן עניתי
ואחר כך כאילו כדי לא להעליב שכתבתי שזה מטומטם כתבתי שזה היה בצחוק ודווקא שואל השאלה הבין וכאילו צחק אז זה היה כאילו המשך הסבר, והייתה עוד תשובה שכאילו שאלתי למה מחקו אבל את זה אני מבינה למה מחקו לי, העניין הוא, שבתשובה הראשונה גם הורידו לי נקודת אמינות וזה לא נחמד. (וואי אני מרגישה כאילו אני מדברת על מבחן חח)
half owl half homan
תקשיבי, אני לתומי עניתי על דאלה ואז אמרתי משהו בצחוק שזה טריק מטומטם כדי להגיע לחמות (באותה התשובה)
וסיבת המחיקה הייתה שלא עניתי לשאלה או משו, וזה לא נכון, אני כן עניתי
ואחר כך כאילו כדי לא להעליב שכתבתי שזה מטומטם כתבתי שזה היה בצחוק ודווקא שואל השאלה הבין וכאילו צחק אז זה היה כאילו המשך הסבר, והייתה עוד תשובה שכאילו שאלתי למה מחקו אבל את זה אני מבינה למה מחקו לי, העניין הוא, שבתשובה הראשונה גם הורידו לי נקודת אמינות וזה לא נחמד. (וואי אני מרגישה כאילו אני מדברת על מבחן חח)
אנונימית - נכון שאני נאמנה אבל אני משתמשת אחריי ולפניי הכל.
ואני יכולה גם לכתוב אם יש נאמן/ת שאני שונאת.
ואני יכולה גם לכתוב אם יש נאמן/ת שאני שונאת.
שואלת השאלה - בואי לפרטי.
באותו הנושא: