8 תשובות
זה לא ירידה חח.
סתם ערס שחרמן עליך חח.
הפוך זה לא ירידה
אנונימית
את או חברה שלך בטח עושה אתזה למישהו משלושתם
ולא חח זה לא ירידה
ההפך זה אמור להיות מחמאה..
לא ירידה
בטח ראו אתכם מרחוק ודיברו עליכם שאתם כוסיות ואז החבר של מי שאמר צעק אתזה כדי להביך אותו אל תקחי ללב סתם מפגרים
שתי אפשרויות:
1. אחת מכן נראית טוב והם חסרי טקט.
2. הם פשוט חסרי טקט.
שואל השאלה:
אני זוכרת פשוט מקרה דומה שילדים מהשכבה עשו את זה ואז צחקו. אז אני חושבת שזה אותו מקרה, במיוחד שהם "האנשים עם הרבה חברים" ואני וחברה שלי שקטות בלי חברים
אנונימית
באיזה כיתה אתם? איזה ילדותיים
בכל מקרה, זאת לא ירידה
באותו הנושא: