אמא שלי רוצה לקחת אותנו לטיול בחיפה עם חברות (דילמה ממש קשה!!!)
יש מקום לשלושה חברות באוטו. עכשיו יש אחת שקצת התרחקה מאיתנו (אנחנו ארבעה) ואנחנו לא יודעות מה לאמר לה. ואיך לאמר לה... עכשיו אי אפשר להסתיר את זה כי זה התגלה בסוף. יש אולי רעיון כלשהו לאמר לה כדי שלא תפגע? אנחנו באמת לא יודעות מה לעשות כבר... בבקשה תעזרו לנו...