6 תשובות
תוציאי עם שקית ותנקי טוב טוב עם סבון
שואל השאלה:
לא כל כך אכפת לי מהפינצטה, א0שר פשוט להוריד את המים או שזה יעשה בעיות?
אנונימי
אם אתה מוריד את המים עם הפיצטה בתוך האסלה זה יכול לעשות בעיות עדיף שתוציא את הפינצטה עם שקית
בסדר עדיין
שואל השאלה:
אגב עשיתי גם מספר 2 בדיוק
אנונימי
לשים שקית ביד ולהוציא אותה