התחברות הרשמה

בנות שרת זה מעלה או מוריד?

17 בדצמבר 2018, 07:57
שרתביוני    
3 תשובות
מעלהה
מת
יעלה כמובן
אבל לא בהרבה זה לא ככ קריטי
B
Bbb9b
רק אם הוא ביוני
L
Larry the lobster
באותו הנושא:
בנות זה מעלה או מוריד לכן שאני קוריאני?
בת שמתאפרת מעלה או מוריד לי מוריד מלא
בנות גומות חן בבנים מוריד או מעלה?
בנות גבר עם שיער ארוך מעלה או מוריד?
בנות שיער ארוך מוריד או מעלה?
בנות, זה מעלה לכן או מוריד?
בנות שאיזה מישהו היה עם הרבה בנות זה מוריד ממנו או מעלה לו?
בנות, שאלון מעלה או מוריד(תענו מ-1 עד 10 כמה מעלה או מוריד, אפשר גם לרשום שלא מעלה ולא מוריד)
בנות, שמישהו שאתן בקטע איתו קנאי, מוריד או מעלה?
בנות יש לי תחת שרירי זה מעלה לכן או מוריד?
בנות ,גורגרת מעלה או מוריד?