5 תשובות
תנסי למתוח אותה
זה כזה מאחורי הברך? ותשתי כדור אם זה ממש כואב לך מניסיון זה עובר
אדוויל או נורופן
שואל השאלה:
לא תפוס לי שום שריר
יכול ליהי6ת שאת גובהת