4 תשובות
אני לרוב אחרי שעה.
אני עושה הפסקות כל שתי שניות חח חח
אבל בסוף אני עושה הכל
אני לרוב לוקחת קצת ריטלין אם יש לי מלא שיעורים
שירים, לנשנש משהו, יש כאלה שאפילו רואים סדרה אבל לי זה מסיח את הדעת