4 תשובות
שרונה היפה בחושך ;)
כמו שאמא פולין הבטיחה..
לבד בחושך בקור..
תכתבי משפט משיר כלשהו באנגלית לדעתי
"במתחם שרונה, בחושך ובקור"
או שפשוט משפט מעורר השראה כמו כל בת בייסיקית.
אני במקומך הייתי עושה אימוג'י כלשהו