7 תשובות
כן
כן ברור
כן כי כשאתה מדבר עם אנשים אתה לא מדבר איתם דרך תמונות באינסטגרם...
וגם יש אנשים לא פוטוגנים שמנסים לצאת כמו שהם נראים בדרך כלל כי מצלמה מכערת אותם
כן מן הסתם אנחנו חיים במציאות לא ברשתות החברתיות.
כן.
אנשים מנסים להיות יפים יותר באינסטגרם או לפחות לצאת הכי יפה שהם יכולים כי הם לא יכולים לשנות את איך שהם נראים במציאות אז לפחות שיחשבו
באותו הנושא: