5 תשובות
שואל השאלה:
אין מועד ב
אנונימית
זה לא בגרות.. כולה מבחן. גם אני בביולוגיה קיבלתי 60 בכמה מבחנים ובבגרות 89. והמגן שלי היה 83 וסופי בסוף יצא 86. זה לא משנה כמה קיבלת במבחן כי זה לא ישפיע על העתיד שלך, כולה מבחן
תמיד יש מועד ב'
לא נורא תמיד יש פעם הבאה
תסתכלי על הצד החיובי:
ענית על מספיק שאלות נכון כדי לקבל 65 נקודות
צדקת ביותר מחצי מהמבחן
לפחות זה לא נכשל (:
חד פעמי, פעם הבאה תשתפרי