5 תשובות
לא, זה תלוי באחוזי השומן. בכללי גבינה צהובה זה בריא
גבינה צהובה זה אחלה כל עוד היא דלת שומן.
יש בזה הרבה סידן שטוב לגוף
מקור טוב לחלבון וסידן
יש גבינות עדיפות בהרבה בעיקר פטה עיזים