9 תשובות
להחזיר אותם לחור שהם הגיעו ממנו
מה זה מה רצו
הערבים מכרו את האדמות ליהודים והלכו להתיישב בשטחים ובעזה
אנונימית
שואל השאלה:
הערבים נלחמו ביהודים
אנונימית
"וחברים מדינה"?? לא כ"כ הבנתי מה זה וחברים מדינה
בכל אופן זה הארץ שלנו עוד לפני שהערבים היו פה
אנונימית
הם נלחמו אחרי שהם ראו שההתיישבות של היהודים משגשגת על האדמות שהם לא הצליחו לעבד
אנונימית
שואל השאלה:
שלנו מלפי 2000 שנה אבל הם גם היו פה.. והם בני אדם לאפשר להבין אותם גם להם היה פה עבודה משפחה בית
אנונימית
מאמי הם מכרו את האדמות שלהם ליהודים
היהודים מהגולה רצו להצטרף להתיישבות היהודית הקטנה שכבר הייתה פה אבל היה צריך אדמות
אז הם קנו מהערבים את האדמות שלהם
הערבים הסכימו למכור
זה שהם התחרטו אחר כך יש להם בעיה
אנונימית
בהתחלה רצו שגם הערבים וגם היהודים יחיו בארץ ישראל ביחד (לפי החלטת האום), אבל לערבים זה לא התאים והם בסוף רצו את כל ארץ ישראל והתחילו מלחמה.
אז בסופן של דבר זה אשמתם שחלק מארץ ישראל היא לא שלהם
אנונימית
לא רצו כלום. באנו לכל שהמקום היה יחסית שומם. יש אפילו תמונות של האיזור אך הכל כמעט נטוש. היה מיעוט מוסלמי קטן. יהודים שהיגרו לכאן רכשו בכסף את האדמות לא בכוח חוץ מפעם אחת ב-1936 שזה היה אחרי שהמוסלמים תקפו את היהודים. מעבר לזה הציפיה של היהודים זה שהם יחיו את החיים שלהם בשטחים שלנו ואנחנו את שלנו במדינה שלנו. זה הכל.
באותו הנושא: