21 תשובות
לא חשבת על העובדה שיכול להיות שהוא לא מאוהב בך מהשניה הראשונה
שואל השאלה:
אז איך הוא התאהב?
אנונימית
יכול להיות שהוא התחיל לפתח רגשות אליך במהלך השנים ולא מהתחלה.
אנונימית
שואל השאלה:
איך?? ולמה דווקא אליי מכל הידידות שלו?
אנונימית
מה זה איך
זה קורה פשוט
הוא בטח ראה בך משהו שאין את זה בכל שאר הידידות שלו .
את כניראה הטעם שלו גם.
אנונימית
לא רע שסירבת.
את לא נמשכת לאופי שלו (וזה חלק גדול מאוד מהמשיכה).
את לא חייבת לו שום דבר, אז גם אם יש לו רגש וזה לא הדדי, כואב והכל, אבל זה מה שיש.
זו עובדה שאת לא רוצה, אז הוא בחר לחסום אותך ולנתק קשר, גם זו תגובה מתקבלת.
אני הייתי מגיבה אותו דבר כמוהו. אם אני ארצה מישהי והיא לא תרצה ממני נשיקה אני אנתק קשר חד משמעית. כמו שאת לא חייבת להסכים לו לתת לך נשיקה, אז הוא לא חייב להסכים להמשיך את הקשר איתך
שואל השאלה:
אבל זה מעליב מה הוא ראה אותי רק בתור אחת שהוא רוצה וברגע שאמרתי לו לא הוא העיף אותי. מה החברות הזאת לא באמת חשובה לו
אנונימית
שואל השאלה:
וגם אם סירבתי למה לא לנסות לגרום לי לפתח אליו רגשות לא חושבת שצריך להתנהג ככה
אנונימית
כנראה שהוא לא חשוב לך, אם את לא רוצה נשיקה ממנו. זה מאוד פוגע ובצדק הוא חתך ממך. את זאת שלא רצית נשיקה ממנו.. את זאת שלא הסכמת אז זה כבר החלטה שלו אם להמשיך את הקשר איתך אחרי שפגעת בו. אם הייתי במקומו, הייתי מגיבה אותו דבר, כלומר לא ממשיכה את הקשר איתך
שואל השאלה:
אבל אין לי רגשות אליו למה שאני אתנשק איתו?
ומן הסתם כידיד עושה את זה הוא רוצה לקדם את הקשר אז למה לקדם אותו אם הוא אוהב אותי ואני אוהבת אותו רק בתור ידיד?
אנונימית
הוא רוצה אותך מעבר לידידות ואת לא רוצה.. זה כבר החלטה שלו אם להישאר בידידות איתך או לא. כנראה שלא מתאים לו ידידות איתך וכמו שאת מצפה ממנו לכבד את הבחירה שלך אז את צריכה לכבד את הבחירה שלו והוא בחר להתרחק ובצדק. הוא לא חייב להישאר ידיד שלך אחרי שפגעת בו
שואל השאלה:
למה את מנסה לגרום לי להרגיש רע עם עצמי?
וסליחה זה בעיה שלו כי הוא ידע באותה תקופה שאני יוצאת עם מישו והוא בכל זאת בחר לנשק אותי אז סירבתי. למה בחורים אחרים בעלי בטחון עצמי מסוגלים לעשות מה שהוא לא מסוגל? לפי דעתי הוא היה צריך להגיד לי את הרגשות שלו לפני ולהלחם עליי לא להתחיל להתנהג אליי דוחה רק בגלל שאני לא נמשכת אליו.
אני מלפני הרבה זמן כשהוא הציע לי לצאת איתו אמרתי לו שאני לא בעניין ועוד כמה פעמים נתתי לו להבין שאני לא רוצה אותו ובכל זאת הוא בחר לעשות מהלך שיהרוס הכל
אנונימית
שואל השאלה:
וגם אם הוא לא רואה שאני משדרת על אותו גל ואני לא מעוניינת לצאת איתו הוא היה צריך לצאת איתי ולגרום לי לפתח אליו רגשות ועד שכן התחלתי לפתח אליו רגשות הוא התחיל להתנהג כמו מניאק ואחכ גם נעלם
אנונימית
אמרתי את דעתי.. את לא חייבת להסכים איתי. אני חושבת שהוא צודק שהוא ניתק איתך קשר, כי כנראה הוא לא מספיק טוב בשבילך. הוא לא חייב להמשיך את הקשר איתך אז תכבדי את זה, כמו שאת מצפה ממנו לכבד אותך שאת לא רוצה נשיקה אז גם את צריכה לכבד אותו שהוא לא מעוניין להיות ידיד שלך
שואל השאלה:
הוט לא כיבד אותי שסירבתי לנשיקה הוא ניסה עוד ועוד בתקופה שיצאתי עם מישו. איפה הכבוד בן אדם?
אנונימית
כנראה הוא היה צריך לנתק איתך קשר ברגע שהיה לך מישהו
שואל השאלה:
הוא לא ניתק אבל, מה זה אומר?
אנונימית
שהוא לא רצה לוותר, אבל הוא רואה שאין לו סיכוי להיות איתך אז ויתר
מה הקשר?
אין בעיה שיחתוך קשר אם הוא רוצה,
אבל היא לא נמשכת אליו ולא רוצה לנשק אותו משמע היא לא חייבת.
בקיצור, הכל בסדר.
את לא חייבת, אולי הוא נפגע והרגיש שהספיק לו. (אישית בעיניי לא בסדר איך שהוא פעל, אבל הכי חשוב שעבר).
תקשיבי אין לך מה כלכך להתעסק בזה כל כך
הוא בחר לנתק קשר כניראה שהוא נפגע ממש ומעדיף להתרחק כי זה בטח יקשה עליו להמשיך לדבר איתך רגיל כמו לפני זה.
את צריכה לקבל את זה למרות שזה מעצבן ומבאס שאתם צריכים לוותר על הידידות הזאת .
אבל זה המצב ואין בררה אז פשוט תמשיכי הלאה ותתעסקי בכל מיני דברים ועם הזמן זה כבר לא יעניין אותך והכל יסתדר .
אנונימית
באותו הנושא: