6 תשובות
זה לא בהכרח אהבה רומנטית, אבל יש לך אהבה אליו ואת נהנית לדבר איתו.
איפה אתם מדברים בעיקר?
שואל השאלה:
בווצאפ
בווצאפ
אנונימית
שאת נהנת להיות בחברתו ולדבר איתו ואולי עמוק בפנים את כן מרגישה משהו..
כמה אתם מדברים? גם פנים מול פנים?
כמה אתם מדברים? גם פנים מול פנים?
אנונימי
שאת אוהבת אותו אבל לא בקטע של מאוהבת בו אלא את סוג של מתגעגעת אליו
שכיף לך לדבר איתו
באותו הנושא: