8 תשובות
חרשתי עליו כלכך שאני לא יכולה כבר לשמוע אותו
מדהים.
אני פחות מתחבר ללהקה אבל יש כמה שירים שאני ממש אוהב
לא אהבתי
אני דיי אוהבת אותם אבל פחות מתחברת לשיר הזה
וואי עושה לי נוסטלגיה אמאא
אחד מהשירים הראשונים ששמעתי בקייפופ
וברור שאוהבת!!
התחיל טוב, השפה הזו עושה לי עצבים...לא אהבתי, סורי.
אבל אחלה קצב.
מכוער
אני אקסו אל וזה היה השיר הראשון ששמעתי שלהם! ממש אוהבת אותו