15 תשובות
עדיף שתגיד קודם למשפחה אבל אם זה מה שהחלטת אז בהצלחה
שברי רגל.
בהצלחה!!
אומנם לא יצאתי מהארון, אבל מכירה מקרוב כאלו שכן, אם תרצה לדבר אני כאן
בהצלחה!!!
שואל השאלה:
המשפחה שלי הומופובית, אני רוצה שהבית ספר יהיה מאחורי כזה
אנונימית
בהצלחה ממש ,מחזיקה אצבעות לא עשיתי את זה אבל אם עדיין באלך לדבר בפרטי אני אשמח:)
המון בהצלחה :)
בהצלחה.
בהצלחהה גאה בך!!
שואל השאלה:
אממ סיפרתי לחברה שלי והיא קיבלה אותי
ואני קודם אשאל אותם מה דעתם על הקהילה הגאה את הכיתה
אנונימית
בהצלחה!! תעדכן איך היה :)
גאה בךך
בהצלחה3> יהיה בסדר
שואל השאלה:
ואם יש מישהו שכבר עשה את זה אני ממש אשמח לדבר איתו/איתה
אנונימית
לא כדי להתחיל בקטן יותר? קודם לחברים הקרובים ואז למחנכ.ת?
המון המון בהצלחה, בהכל.