עכשיו עשיתי שיעורים במתמטיקה ולמדנו נושא חדש ולא הצלחצי לעשות אותם ואני ממש על תנאי בהקבצה ראשונה כיתה ט ואני מפחדת מכל
דבר קטן שאני לא מבינה ומתחילה להלחץ וממש בא לי לבכות עכשיו וגם יש לי את הלחץ הזה של התקופת מבחנים וללמוד איזה 50 מילים באנגלית בשלושה ימים ואני ממש בלחץ לא בא לי להכשל בא לי ממש לבכות ונראה לי אני נכנסת שוב פעם לתקופת דיכאון בגלל הלימודים ולא בא לי להיות שוב בדיכאון אוףף למישהו יש טיפים איך לשמוח ולעבור את זה? בא לי לבכותת