5 תשובות
תשלחי
לא , אם הוא היה רוצה לדבר איתך הוא היה שולח הודעה
לא
לא, אם היית חשובה לו הוא היה שולח הודעה ולא מייבש אותך מלכתחילה.
שואל השאלה:
אחרי שהוא ייבש אז לא עניתי לו
אחרי שהוא ייבש אז לא עניתי לו
אנונימית
באותו הנושא: