5 תשובות
בעד:
-זה סוג של טעימה הרבה פעמים בעולם המבוגרים, לעבוד, לעשות משהו.
-העשרה ממש טובה, לומדים דברים חדשים שיכולים לעזור בחיים.
-יכול להעסיק ילדים בשעות הפנאי, במקום שהם יהיו במחשבים או יעשו שטויות.
נגד:
- חלק מהמקומות די מסוכנים לילדים, כדוגמא הבחור שנספה בשריפת הכרמל, היה מתנדב במחויבות אישית.
- חלק מהילדים לא לוקחים ברצינות את ההתנדבות, כי זה בחינם, ולא לוקחים את העבודה ברצינות, באים בשביל השעות.
- אין מאגר שאפשר לבחור ממנו, אנשים הולכים לבד להתנדב ממקום שהם מצאו לבד, יש אנשים שרוצים ולא מוצאים כי אין להם איך.
-זה סוג של טעימה הרבה פעמים בעולם המבוגרים, לעבוד, לעשות משהו.
-העשרה ממש טובה, לומדים דברים חדשים שיכולים לעזור בחיים.
-יכול להעסיק ילדים בשעות הפנאי, במקום שהם יהיו במחשבים או יעשו שטויות.
נגד:
- חלק מהמקומות די מסוכנים לילדים, כדוגמא הבחור שנספה בשריפת הכרמל, היה מתנדב במחויבות אישית.
- חלק מהילדים לא לוקחים ברצינות את ההתנדבות, כי זה בחינם, ולא לוקחים את העבודה ברצינות, באים בשביל השעות.
- אין מאגר שאפשר לבחור ממנו, אנשים הולכים לבד להתנדב ממקום שהם מצאו לבד, יש אנשים שרוצים ולא מוצאים כי אין להם איך.
שואל השאלה:
תודה רבה אבל לא הבנתי את הטיעון האחרון
תודה רבה אבל לא הבנתי את הטיעון האחרון
אנונימית
הטיעון האחרון שאין איזשהו מאגר שאפשר לבחור ממנו, מספרים שאפשר להתקשר. האנשים צריכים ללכת לבחור לבד, לחפש לבד, פחות טוב.
שואל השאלה:
דווקא אצלנו בבית ספר יש מאגר עם מספרי טלפון
דווקא אצלנו בבית ספר יש מאגר עם מספרי טלפון
אנונימית
נגד:
-להכריח נערים להתנדב מוציא את האלמנט של המעשה הטוב.
-ילדים מתנדבים מתוך הכרח ולא כי אכפת להם.
-גורם לילדים רתיעה מההתנדבות כי הם מוכרחים להיות שם.
-להכריח נערים להתנדב מוציא את האלמנט של המעשה הטוב.
-ילדים מתנדבים מתוך הכרח ולא כי אכפת להם.
-גורם לילדים רתיעה מההתנדבות כי הם מוכרחים להיות שם.
אנונימית
באותו הנושא: