3 תשובות
תעשי גם וגם. תלמדי קשה אבל פעם קשה כל יום ואז לא תיכשלי. תלמדי בכל מקרה ותתכנני את החיים שלך. אל תמהרי לנשור
באמת*
עדיף להשאר כי אז יש לך 12 שנות לימוד וכשתנסי להתקבל לעבודה יראו שלפחות היית ב 12 שנות לימוד ואת לא בעייתית