7 תשובות
חח גאד זה כזה אדיר
וואו
מגניב
אנונימית
שואל השאלה:
תודה^
אל תשנאו אותי אם אני אשאל שוב בערב
פשוט לא מחוברים עכשיו הרבה
חח יואו איזה נדירר
זה נשמע יפהפה
אגב אני יודעת לנגן את זה על פסנתר
יואו מגניבב אהבתי!!