7 תשובות
חח גאד זה כזה אדיר
וואו
מגניב
אנונימית
שואל השאלה:
תודה^
אל תשנאו אותי אם אני אשאל שוב בערב
פשוט לא מחוברים עכשיו הרבה
תודה^
אל תשנאו אותי אם אני אשאל שוב בערב
פשוט לא מחוברים עכשיו הרבה
חח יואו איזה נדירר
זה נשמע יפהפה
אגב אני יודעת לנגן את זה על פסנתר
אגב אני יודעת לנגן את זה על פסנתר
יואו מגניבב אהבתי!!
באותו הנושא: