4 תשובות
לא כולם
לא
אנונימי
בהחלט לא כולם. זה נכון שאנשים יפים בכלל, מושכים יותר תשומת לב ומקבלים יותר קרדיט ראשוני. זו נטיה אנושית נפוצה, גם אם מטופשת, והיא נכונה בעיר מגברים כלפי נשים. אבל אם אדם יפה לא ניחן גם בתכונות חשובות כמו ידע, יכולת לתרום לשיחה, ניסיון, או כישרון- הרוב המוחלט של האנשים יאבד עניין מהר מאוד.
לא צריך להכליל ולא ראיתי בחיים מישהו שמתייחס אליהן , יש לך דוגמה ספציפית יותר??
באותו הנושא: