6 תשובות
שואל השאלה:
יש איתו בבית ספר מישהי שאני מכירה מה עם היא תצחק עליי? וחוץ מזה
איך להתחיל איתו שיחה? אחרי המה קורה מה לשאול מה להגיד?
אנונימית
מה איתך? הילדה שאת מכירה את לא צריכה לשים עליה... אל תמנעי את זה בגללה
תדברי סתם על תחביבים מה הוא עושה עכשיו ותנסי להזרים שיחה
זה בסדר אם תשלחי לו הודעה.
לפני כמה ימים ילד שהיה איתי ביסודי שלח לי הודעה וזה לא הרגיש מוזר או לא במקום
לא מוזר לשלוח הודעה אפילו רוב הבנים אוהבים את זה לכי על זה
שואל השאלה:
אין לי איך אנחנו לא מאותו בית ספר
אנונימית
תדברי איתו במציאות.
באותו הנושא: