5 תשובות
שחור זה יותר יפה לדעתי, זה הכל טעם אישי, שחור נותן לאצבע מן מראה דק כזה ויד עדינה
פאני באני זה חרוש אבל בכללי יותר יפה משחור על היד
אנונימית
שחור
שחוררר כמו החיים שלי
עניין של טעם, אני אישית אוהבת שחור
באותו הנושא: