79 תשובות
החלק שאני פנויה ויכולה לישון
הבוקר והלילה.
החלק שאני פשוט נשכבת במיטה עם נטפליקס
בלי שאף אחד יציק לי
החלק שבו אני מתארגנת לשינה :)
שאני מגיעה הביתה לפתוח תחזייה סורי אנשים חזייה זה כואב
החלק שבו אני ישנה.
או החלק שאני עם ידיד שלי מהעבודה שממש כייף לי איתו.
שאני ישנה
בערב שאני מקשיבה למוסיקה ולא עושה כלום
כשחוזרים מבצפר אוכלים ונחים על הספה
אנונימית
פורנו
החלק שבו אני בבית הספר.
אנונימית
שדיברתי עם חברה שלי
אנונימי
החלק שבו אני עולה למיטוש
הללכת לישון...
שהוא נגמר
כשאני ישנה
או שאני מגיעה לבית ספר כי די כיף שם..
או שאני הולכת לישון
לבוא הביתה ולבכות לתוך הכרית
כשאני מקבלת הודעה מהקראש
השינה
החלק שבו אני חוזרת הבייתה מהבית ספר והולכת למיטה
שאני מדברת עם בן אדם שחשוב לי אחרי הבית ספר :)
אנונימית
להתעורר כשהכלב שלי ישן ליידי
שנצ^
להיפגש עם הקראש בבית ספר (:
לילה ובבית ספר לראות את הקראש
אנונימית
לישון בלי המחשבה על בגרויות !
הרגע שבו עושים סטופ מכל השגרה והלחץ והולכים לישון
כשאני מנמנמת
שאני רואה את אמא שלך
שאני אוכלת
אנונימית
הרגע של מחר כשאני אעזוב את הארץ
שאני רואה תעצמי במראה
באמת שאנע אחד היפים וואי
שאני במיטה בחדר נקי אחרי מקלחת וסיימתי עם כל מטלה אפשרית לאותו היום ופשוט נחים בלי הפרעות
או שאני בחדר כושר
אנונימית
שהשעת טש שלו מגיעה
אנונימית
עריכה: חשבתי ששאלת מה החלק הכי כיף ביום הולדת שלכם אופס

שאני מגיעה הביתה אחרי בית ספר והולכת לישון שנצ
כשאני יכולה לפנות זמן לתחביבים שלי (לשיר, להתאמן על משחק, להתעמל, לרקוד, לשמוע מוזיקה, לקרוא איזשהו ספר, לכתוב וכ'ו...), כשאני יכולה לישון (אפילו שנ"צ), כשאני נפגשת עם חברים, כשאני מגיעה הביתה והכלב המתוק שלי קופץ עליי משמחה^~^, כשאני מול המחשב מטמטמת את המוח ואוכלת איזשהו חטיף או ארוחה...
אילו הם רגעי אושר, אפשר פשוט להירגע, למצוא את התחביבים שלך ולראות טוב בכל יום:-)
כשהתחת שלי מחליט להפציץ
הזמן הכי כיפי שיש לי בשבוע זה כשאני חוזר מבית ספר ביום חמישי אושר ובכללי אני מת על כל החלקים ביום חמישי
האוכל
כשאני בסטלה
החלק שבו אני נכנסת למיטה ובוהה באוויר.


ואז נזכרת בכל המטלות שלי וקמה לעשות אותן.זה פחות כיף.
אבל אז אני חוזרת למיטה ונעים לי
את החצי שאה האחרונה של היום שזההרק אני ומוזיקה וגםם בבית ספר שאני רואה את הקראש
לראות סרטונים של אנדרטייל
נטפליקס פשוט נטפליקס
לילה לישון
אנונימית
שמסיימים בית ספר..
I:
בוטל לי היום לימודים
לישון!!!
כשאני חוזרת הביתה מבית ספר
כשאני הולך לישון וכשההורים לא בבית, וואו. איזה כיף
אנונימי
אין כזה
לישוןן
שיוצא לי לראות את הקראש!!!
אנונימית
החלק שאני וחבר שלי נפגשים כל יום והולכים אליו או אליי הביתה ועושים חיים במיטה (;
אנונימית
החלק שבו אני חוזרת אחרי בית הספר וישר רצה למיטה שלי..(אם כמה נישנושים)
לצערי החלק הכי טוב ביום בחיים שלי זה השינה
הרגע אחרי בצפר שאני נחה בסלון
וכשאני במיטה לפני שאני הולכת לישון
כשאני במיטה שלי בסוף היום, גמורה מעייפות ומניחה את הטלפון בצד והולכת לישון. לילה טוב :)
בלילה
כשנרגעים במיטה עם טלוויזיה וטלפון
נטפליקס
החלק שאני יושן במיטה החמה והנעימה ברוגע ובשלווה.
שאני מבלה עם חברים או עושה שופינג או מבלה או אוכלת או ישנה או נטפליקס
אני לא באמת יכולה לבחור אחד
השנצ
החלק הזה שאני הולכת לישון.
שאני לט רואה אף אחד
כשאני מגיעה לבית בערב ויש לי זמן איכות עם הפוך ונטפליקס
הלילה
החלק שבו אני מגיעה הביתה, נאנחת, נזכרת שאין לימטלות לעשות והולכת לישון ברוגע.
בידיעה שמחר שבת
כשאני אוכלת אוכל טעים יאממ
או אחרי שסיימתי אימון