התחברות הרשמה

בבקשה תעזרו לי.. זה חשוב ממש ואל תשפטו!!!!

היה לי חבר חודש ואהבתי אותו ובאמת ששברתי איתו את כל המחסומים והרגשתי איתו הכי נוח בעולם..
הוא פגע בי ממש ונפרדנו, רציתי לחזור קבענו שניפגש והוא הבריז , חסם אותי בכל מקום אפשרי.
שלוש שבועות אחרי התאהבתי בחבר שלו ואני וחבר שלו נפגשנו 3 פעמים והודנו שאנחנו מרגישים דברים אחד לשני אבל, אני וחבר שלו קבענו שלא יהיה כלום כדי לא לפגוע באקס שלי ושנישאר חברים טובים.
האקס שלי הוריד חסימה וביקש לדבר פנים מול פנים..
אם הוא ירצה לחזור אלי אתם חושבים שאנחנו צריכים לחזור? בסהכ היה לי טוב איתו
14 בדצמבר 2018, 20:49
דחוףעצות    
3 תשובות
לא כי יש סיבה שנפרדתם
ס
סניוריטה
לאאאאאא צריך אותו
D
Dexter-
ממש לא ולדעתי את לא צריכה לדפוק לו חשבון, הוא פגע בך למה את מתחשבת ברגשות שלו?
אם את רוצה את חבר שלו תהיי עם חבר שלו
D
Deans Girl
באותו הנושא:
וואי זה ממש חשוב אל תשפטו בבקשה ותעזרו לי
בבקשה תעזרו לי! זרקתי לפח מחברת חשובה!
בבקשה זה מאוד חשוב לי תעזרו לי - אבא שלי עובד מאוד קשה
לא יכולה להפסיק לחשוב עליו, בבקשה תעזרו לי:(
אל תשפטו אותי, תעזרו לי.
אל תשפטו אותי תעזרו לי
אני חושבת שאני בדיכאון ואני לא יודעת מה לעשות-חשוב מאוד בבקשה תעזרו
פליזז אני מתחננתת בבקשה תעזרו לי זה ממש חשוב אף אחד לא עונה לי
בבקשה תעזרו לי זה חשוב וזה ממש לא ספאם
פליז תעזרו לי אבל אל תשפטו אותי!
אני לא מצליח להיכנס ליוטיוב תעזרו בבקשה זה באמת חשוב לי