4 תשובות
מה הקשר? מה?
רכז ביטחון מידע זה לא לקצינים
וזה לא אומר שהוא הולך להיות בכניסה של הבסיס.
התפקידים דומים פשוט להיות אחרי על ביטחון המידע בבסיס כדי שאף גורם עוין לא יחדור למידע סודי צבאי.
אנונימית
הצבא זה לא לפי בקשתך, ורכז ביטחון מידע זה רק קצינים, קיצר תבין למה עניתי את מה שעניתי (שכן קשור למה ששאלת)

שבת שלום
שואל השאלה:
גבר לא מה ששאלתי
אנונימי
אתה הולך להיות בכניסה של הבסיס בקיצור.