התחברות
הרשמה
יש לי קראש ויצאנו לטיול ופיתחתי ש/יחה, דיברנו איזה חצי שעה ובנסיעה אחכ עברתי לאטובוס שהוא היה בו..
מפה לשם עבר חודש פלוס ומאז הוא לא שם עליי, אנחנו לא מדברים בכלל וכל פעם שאני עוברת לידו הוא אפילו לא אומר לי שלום
14 בדצמבר 2018, 16:53
נסיעה
קראש
הידלקות
התאהבות
אוטובוס
3 תשובות
שואל השאלה:
מה לעשות?
S
S_Anonimic_H
דברי איתו שוב תפתחי איתו שיחה על משהו
I
I:
או תשבי לידו באוטובוס..
I
I:
באותו הנושא:
הקראש שלי לא יכול לצאת לטיול שנתי (נפצע ברגל) והוא מנסה לשכנע אותי להישאר איתו
אני והקראש שלי ישבנו אחד ליד השני ודיברנו אבל לא הרבה. זה שהוא לא פיתח איתי שיחות אומר שאין לו קראש עלי?
השכבה שלי יצאה לטיול ולא יצאתי וידיד שלי רשם לי
קרה לכן שהקראש שלכן הראה סימנים שהוא בעניין ובסופו של דבר הוא אמר לכן שלא וסתם פיתחתן ציפיות?
הכיתה לי יצאה לטיול שנתי והם חזרו היום ואז ידיד שלי שלח לי:
ידיד שלי יצא לטיול יום ראשון ל3 ימים היום הוא חוזר או מחר?
לפני שבוע הכיתה שלי יצאה לטיול בבית המשפט
הקראש לא בא לטיול שנתי ואני אשכרה מתלבטת אם לצאת (ידיד הכי טוב שלי)
יש לנו טיול בבית הספר ואני מדריכה את הקראש שלי?פדיחה?
אני יושבת ליד ילד מהכיתה שלי כל השנה ופיתחתי אליו רגשות הבעיה היא (תקראו למטה)
יש לנו מחר טיול ובא לי לכתוב לקראש