5 תשובות
בעלה
פעם אהבתי,התבגרתי אז הסגנון שלי השתנה
אני אוהבת אותה כי יש לה קול פשוט מהמם
אני שונאת אותה משהו בה מעצבן אותי
אנונימית
אני , יש לה שירים פשוט מדהימים .
והביצוע שלה באירוויזיון היה כל כך מושלם .
והיא בן אדם מדהים ( פגשתי אותה ) .
והביצוע שלה באירוויזיון היה כל כך מושלם .
והיא בן אדם מדהים ( פגשתי אותה ) .
באותו הנושא: