8 תשובות
למה את מכלילה ? ^
אנונימית
כי אני גבר
מתייפייפים. רק שומעים אתיוםי ישר את גזען.
מה הקשר תפסיקו להוציא אותנו בכיינים אנחנו לא שמים על זה שאתם אומרים לנו אתיופים אנחנו גאים בזה
אנונימית
התכוונתי למי שאומר שלהגיד אתיופי זו גזענות. לא אנשים שלא שמים על זה.
כאילו מה גזעני להגיד מוצא של מישהו. להגיד אתיופי זה גזעני בדיוק כמו להגיד גרמני
לא אמרתי כולם, אבל מי שאומר שלהגיד אתיופי זה גזעני הוא כנראה מתייפייף
למה אתה מכליל לא הבנתי
באותו הנושא: