13 תשובות
יום רביעי
שישבת
או חמישי כי אני מתחילה ב10 ומסיימת מוקדם
או חמישי כי אני מתחילה ב10 ומסיימת מוקדם
שישי, שבת גורמת לי לעצב כי אני מודעת לזה שמחר יהיה שוב בית ספר
שישי
אני אוהבת את יום שלישי בעיקר.
אבל גם שבת כיפי
אבל גם שבת כיפי
יום חמישי
יום שני
אני מסיימת ב12 (ועוד כיתה יא!!! יאיי)
אני מסיימת ב12 (ועוד כיתה יא!!! יאיי)
אנונימית
שישי
גם שבת
פשוט כי אין בית ספר
פשוט כי אין בית ספר
שישי ושבת ברור
שישי
ברור שהכי אהוב זאת השבת!
ראשון.
באותו הנושא: