13 תשובות
יום רביעי
שישבת
או חמישי כי אני מתחילה ב10 ומסיימת מוקדם
שישי, שבת גורמת לי לעצב כי אני מודעת לזה שמחר יהיה שוב בית ספר
אני אוהבת את יום שלישי בעיקר.
אבל גם שבת כיפי
יום שני
אני מסיימת ב12 (ועוד כיתה יא!!! יאיי)
אנונימית
שישי
גם שבת
פשוט כי אין בית ספר
שישי ושבת ברור
ברור שהכי אהוב זאת השבת!
ראשון.