7 תשובות
כנראה שהוא יכשיל אותך אבל כשנכשלים בטסט הטסטר תמיד רושם את הטעויות של הנהג והמורה עובד איתו על הטעויות, כך שאין לך סיבה לדאוג.
לא בהכרח.
לפעמים טסטרים מעבירים גם אם עושים טעויות קטנות. אם הוא מרגיש שהיית מספיק בטוח בעצמך ומספיק טוב מעבירים.
בטסט שלי עצרתי קצת אחרי קו עצירה ברמזור אבל בכל זאת עברתי כי הוא הרגיש שנהגתי טוב.
בהצלחה
עדי
שואל השאלה:
עברתי טסט אחיםם שלי אוהב אתכם היום הכי מאושר בחייייייי פרח לכל אחד מכם מתנההה
איזה כיף לך הלוואי עלי אני עשיתיכבר 3 ועוד לא עברתי..
סע בזהירות אח שלי החיים יפים וחבל לקטוע אותם
יואב
שואל השאלה:
אני עברתי 4, טסט הבא אתה עובר כמו גדול אח שלי, בטח בזהירות אין דבר היקר מהחיים.
אהה חח חשבתי ראשון
אז'תה דוקא נותן לי תקווה טובה לטסט הבא.
עוד שבועיים..
תודה אח שלו!
יואב
שוב, זה נורא תלוי בטסטר ובמצב רוח שלו באותו יום
עם זאת יש פעולות שלא משנה מה יגרמו לך להיכשל בטסט-אי עצירה בעצור או ברמזור אדום או לחילופין אם המנוע נכבה לך באמצע נהיגה
רועי
באותו הנושא: