2 תשובות
זה תפקיד שנחשב תפקיד יוקרתי בחיל האוויר.
אני אישית קיבלתי אותו גם במנילה אבל לא רציתי תפקיד כזה מסיבה שזה כל הזמן להיות במגדלים והיציאות הם 3\11..
אנונימית
מצטרף לשאלה
באותו הנושא: