14 תשובות
נשרתי מבית ספר
אני לא למדתי מהחצי של שנה שעברה..
אנונימית
אני מכירה מישהי שעזבה את הלימודים בכיתה ח
פעם היה לה פה משתמש
פעם היה לה פה משתמש
את מתכוונת אליי?
אנונימית
כן
אנונימית
כל מי שנשר
אנונימית
באו אליי קבסית,עובדת סוציאלית,המורה שלי,היועצת שלי פעמיים,והיועצת השנייה שלי.
אנונימית
מה הם אמרו? איך קרה שפרשת בסוף? הם מאיימים איימו עלייך? מתי פרשת כיתה וגיל?
אנונימית
לא פרשתי..להפך אני רוצה ללמוד
כן איימו עליי ואני בכיתה ט
כן איימו עליי ואני בכיתה ט
אנונימית
על מה הם איימו שמה הם יעשו?
אנונימית
אמרו לי שאני צריכה לעשות איבחונים אם אני רוצה לחזור לבית ספר
שיקחו אותי בכוח וכו
שיקחו אותי בכוח וכו
אנונימית
דודה שלי נשרה
היי, אני סוג של
איך נשרת הקבס איימו מה היה ואיך???
אנונימית
באותו הנושא: