9 תשובות
אניי בכללי רוצה שלוש ילדים, שני בנים ובת
זה לא בשליטתי כל כך כמה בנים יצאו וכמה בנות אבל עדיין
רפאל ואליאב/יהב לבנים
ולבת קים/מישל
לא יודעת וגם זו החלטה גם של בעלי לעתיד לא רק שלי
כיאלו אני חושבת ככה
~L~
פרנק/דוד
ולבת אין לי מושג
אדל
כמו מלאני אדל מרטינז...
אם היו לי 3 בנות הייתי קוראת להן מישל שירז ואנה
אנונימית
אני רוצה 5 ילדים , 3 בנות ו2 בנים
ליה
אריאל
איתמר
אדל
טליה
צאצא מספר 1
אנונימית
2 בנים ובת 1
בת- עמית
בנים- רפאל,אריאל