3 תשובות
מי אמר שלא יש כל כך הרבה בנות שאוהבת וחוץ מזה כל אחד והטעם שלו
לא אוהבת כי זה סוג של מסתיר את הפנים, נותן מראה קשוח כזה, לא יודעת פשוט לא מתחברת בשום צורה.
לא כולן..
אני אישית אוהבת את זה
זה מוסיף..
אני אישית אוהבת את זה
זה מוסיף..
באותו הנושא: