9 תשובות
כי זה חשוב שנה אחרונה והכל קריטי
כי זה חובה
יב מסיימים השמה בפסח..
כי גם ב-יב' ישלך בגרות לעשות
זה שאתם בכיתה יב לא נותן לכם פטור
כי זה בית ספר
כי יש בגרויות.-.
כי זה חשוב. וכיתה י"ב היא הכיתה הכי חשובה.
כי זה בית ספר....אין מה לעשות...
באותו הנושא: