8 תשובות
הכי מקובל שבנות עושות לבנים... מקווה שעזרתי:)
גם וגם
גם וגם...
היקי זה כמו קיצי?
כולם יכולים - לא כולם עושים
אנונימי
גם וגם אבל זה לא כזה יפה על בנות p:
גם וגם אבל למה צריך את זה?
ברור שגם וגם...