7 תשובות
אם לא צריך למטה - לא ישימו לך.
לא ישימו לך רק מה שצריך
לא חייב בשניהם, לי היה רק למעלה
שואל השאלה:
והמחיר יהיה יותר מוזל כי לא שמים למטה או שזה נשאר אותו מחיר?
אנונימית
מוזל יותר מן הסתם
גם למטה, ככה זה...
גם לי היה ככה ועשיתי גם וגם
נגיד כיום יש לי גומיות שאני צריכה לשים ואי אפשר לשים אם אין גשר למטה בגלל זה עושים גם וגם כי הרוב שמים גומיות...
לתגובה שמעליי את לא חייבת, אולי האורטודנט שלך רצה שיהיה סגירה טובה יותר אבל לא חייב