5 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה יצא טעים? טעמתם?
אבל זה יצא טעים? טעמתם?
אנונימית
זה יצא טעים כן, פשוט תה קר לא בטעם של נסטי
זה לא יצא נסטי בחיים
שימי במקפיא, יתקרר מהר יותר ובערך חצי שעה..
לא צריך לשים במקרר פשוט שימי מים קרים.
באותו הנושא: